josefinringdahl

Direktlänk till inlägg 21 september 2015

Värd en klapp på axeln

Av Josefin Ringdahl - 21 september 2015 21:05

Fy vad jag är stolt över mig själv!
Jag klara det! Jag gick till praktiken med högburet huvud och visa mitt riktiga jag. Jag var glad, log, skämtade med personalen och lattjade med barnen. Och gissa vad? Alla var tillmötesgående! Dom visa att dom tyckte om min insats och mitt agerande. Hurra! Heja mig! Nu kommer det bli såå mycket lättare resterande den veckor. Så glad! Längtar till imorgon.

Nu blir det sängen för mig! Helt död. Godnatt!

En till sak bara!
Söker alla dess slags papperspåsar från olika märken, små som stora. Om ni har, bring em please!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Ringdahl - 20 oktober 2015 20:28


Idag har varit en fruktansvärt konstig dag. Jag har känt mig så glad, men samtidigt så stressad och upprymd. Allt har bara känts konstigt, nästan lite maniskt. Min kreativitet har vaknat till liv igen, vilket känns bra! Men blir stressad över det ock...

Av Josefin Ringdahl - 17 oktober 2015 22:04

Yep. Jag har fått det bekräftat. Jag är sjuk i huvudet. Sjuk i mitt huvud. Jag har en sjukdom som sitter i huvudet. Som varken syns eller hörs. Det är bara jag som märker av den, för den bor i mig. Den hotar med att växa sig så stor att den äter upp ...

Av Josefin Ringdahl - 11 oktober 2015 01:02


Vad har jag gjort? Jag vill bara släppa ut allt, bara skriva av mig och förklara för människor som är så oförstående. Jag har hoppat av skolan, på grund av mitt mående. Jag har ljugit för alla. Om att jag har varit på skolan när jag inte har ...

Av Josefin Ringdahl - 24 september 2015 01:42

Till den som inte förstår hur det är att leva med psykisk ohälsa. Till den som vägrar inse att välmåendet inte sitter på utsidan. Till den som inte ser, vet och hör. Det är någonting som blir lite som att stå i ett par skor. Där den ena skon är f...

Av Josefin Ringdahl - 20 september 2015 23:24

Imorgon börjar praktiken igen. Så nervös! Tusen tankar snurrar i mitt huvud och jag bara känner en helt galen ångest! Inte för själva grejen, att jag ska dit och arbeta med barnen osv, utan för att jag är rädd för hur jag ska vara. Hur ska jag bete...

Sök i bloggen

Snart smäller det...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Spotify

spotify:user:1186296616:playlist:7zf59sGhLhal1zjgUUOdQz

Ovido - Quiz & Flashcards